O mne Cvičenie za prijateľné ceny. O mne Cvičenie za prijateľné ceny. O mne

O mne

Vaše tehotenstvo je pre väčšinu žien krásne a intenzívne obdobie života...s rastúcim bruškom ale aj niekedy veľmi náročné. Ak Vám dovoľuje Váš zdravotný stav cvičiť ( po odporučení gynekológom ), cvičenie so mnou Vás zbaví únavy, dodá energiu, uľaví od bolesti chrbtice a kĺbov, navodí fyzickú a psychickú pohodu pred pôrodom. Tehotenské cvičenie je bezpečné, pod vedením diplomovanej pôrodnej asistentky s 20 ročnou praxou a je prispôsobené Vašim rastúcim bruškám. Neváhajte a napíšte nám, prípadne zavolajte ohľadom bližších informácii.

Read More

Cvičenie za prijateľné ceny.

Cvičenie pre tehotné za prijateľné ceny pod vedením diplomovanej pôrodnej asistentky.

Read More

O mne

Vaše tehotenstvo je pre väčšinu žien krásne a intenzívne obdobie života...s rastúcim bruškom ale aj niekedy veľmi náročné. Ak Vám dovoľuje Váš zdravotný stav cvičiť ( po odporučení gynekológom ), cvičenie so mnou Vás zbaví únavy, dodá energiu, uľaví od bolesti chrbtice a kĺbov, navodí fyzickú a psychickú pohodu pred pôrodom. Tehotenské cvičenie je bezpečné, pod vedením diplomovanej pôrodnej asistentky s 20 ročnou praxou a je prispôsobené Vašim rastúcim bruškám. Neváhajte a napíšte nám, prípadne zavolajte ohľadom bližších informácii.

Read More

Cvičenie za prijateľné ceny.

Cvičenie pre tehotné za prijateľné ceny pod vedením diplomovanej pôrodnej asistentky.

Read More

O mne

Vaše tehotenstvo je pre väčšinu žien krásne a intenzívne obdobie života...s rastúcim bruškom ale aj niekedy veľmi náročné. Ak Vám dovoľuje Váš zdravotný stav cvičiť ( po odporučení gynekológom ), cvičenie so mnou Vás zbaví únavy, dodá energiu, uľaví od bolesti chrbtice a kĺbov, navodí fyzickú a psychickú pohodu pred pôrodom. Tehotenské cvičenie je bezpečné, pod vedením diplomovanej pôrodnej asistentky s 20 ročnou praxou a je prispôsobené Vašim rastúcim bruškám. Neváhajte a napíšte nám, prípadne zavolajte ohľadom bližších informácii.

Read More

Úvod

Vaše tehotenstvo je pre väčšinu žien krásne a intenzívne obdobie života…s rastúcim bruškom ale aj niekedy veľmi náročné.

Ak Vám dovoľuje Váš zdravotný stav cvičiť (…

Read More

Prečo cvičiť ?

Tehotenstvo je náročné nielen pre telo, ale aj pre myseľ. Preto je v tom období veľmi dôležité nájsť si čas pre seba, spomaliť tempo….

Read More

Cenník

Online cvičenie – Utorok 17:00-17:45….5€
Dodatočné poslanie videa….5€

Read More

Prečo cvičiť ?

Tehotenstvo je náročné nielen pre telo, ale aj pre myseľ. Preto je v tom období veľmi dôležité nájsť si čas pre seba, spomaliť tempo. Ženy sú počas tehotenstva oveľa citlivejšie a vnímavejšie. Viac vnímajú svoje telo, jeho potreby a signály.

So špeciálnym skupinovým cvičením pre tehotné sa odporúča začať po 15. týždni tehotenstva. Malo by trvať minimálne 30 min. a maximálne 60 min.  Pre tehotnú ženu má byť cvičenie príjemné, nie vyčerpávajúce.  Je nutné dodržiavať vhodný pitný režim. Pohybová aktivita je v tomto smere veľkým pomocníkom, pokiaľ je viac braná ako hra, nie ako snaha o výkon. Pozitívne totiž ovplyvňuje telesnú a duševnú pohodu tehotnej ženy. Pomáha pri bolestiach chrbtice, zápche, únave, regulácii výkyvov nálad atď.

Pre tehuľky sú vhodné cvičenia a športy vykonávané v nízkej intenzite. Až do tretieho trimestra je v tehotenstve možné pokojne pestovať takmer každý šport, ak je to šport, ktorý žena pestovala pravidelne ešte pred otehotnením a pokračuje v ňom aj naďalej tak, aby si jej telo udržalo dobrú kondíciu. Ideálne pohybové aktivity sú špeciálne skupinové cvičenie pre tehotné,  chôdza, plávanie, tanec (brušné tance pre tehotné), nízky aerobik (bez skákania), joga pre tehotné , pilates pre tehotné,  tajči, čchi-kung, alebo cvičenie na fitloptách. Tieto pohybové aktivity sú vhodné takmer pre všetky tehotné ženy, pretože sú zamerané na budovanie, resp. udržanie všeobecnej kondície, na posilnenie tela, hlavne svalov panvového dna  (čím predchádzajú inkontinencii moču) , na odstránenie bolestí chrbta a hlavy, zlepšenie krvného obehu, trávenia a na správne dýchanie.

Tehotným ženám sa odporúča v prvom rade konzultovať vhodnosť pohybu so svojím gynekológom. Sú stavy, a veľakrát práve na začiatku tehotenstva, kedy môže lekár akúkoľvek väčšiu fyzickú aktivitu zakázať. Pri rizikových tehotenstvách je fyzická aktivita tiež väčšinou zakázaná.

Je dokázané, že rodičky, ktoré si počas tehotenstva udržali alebo dokonca zlepšili svoju fyzickú kondíciu, mali menej komplikácií v tehotenstve, pôrod prebiehal rýchlejšie a druhá doba pôrodná trvala kratšie.

More Info

Úvod

Vaše tehotenstvo je pre väčšinu žien krásne a intenzívne obdobie života…s rastúcim bruškom ale aj niekedy veľmi náročné. Ak Vám dovoľuje Váš zdravotný stav cvičiť ( po odporučení gynekológom ), cvičenie so mnou Vás zbaví únavy, dodá energiu, uľaví od bolesti chrbtice a kĺbov, navodí fyzickú a psychickú pohodu pred pôrodom. Tehotenské cvičenie je bezpečné, pod vedením diplomovanej […]

Read More »